Alla inlägg under december 2010

Av Jörgen - 19 december 2010 21:25

Det har varit full rulle sista tiden och jag har inte haft så mycket tid till att uppdatera bloggen men nu i julhelgen hoppas jag på att hinna med att lägga in lite roliga inlägg.


Låt mig börja med nåt kul som hände första helgen i december.


Den 4 december fick jag ta emot utmärkelsen årets instruktör på Nordicclubs 15 års gala på Palace i Kalmar. Helt otroligt att lilla jag fick den utmärkelsen bland alla duktiga instruktörer som finns på klubben. Det måste vara ett av de finaste priserna jag någonsin fått då det både var medlemmarna på klubben samt klubbens ledning som utsåg vinnare. Så ett stort tack till alla på klubben och ett stort tack till alla medlemmar. Nästa år rockar vi ännu hårdare på passen.


  




Motiveringen löd:


Med inspirerande och energifulla träningspass går man aldrig ifrån ett pass med kraft kvar i kroppen. Jörgen gör att man tar i det lilla extra och får träningen till en högre nivå.


Sen skadar det ju inte att han är snygg också.


Så ännu en stor tack till att er underbara vänner som jag har förmånnen att plåga med jämna mellan rum. Nästa år kör vi igång med cirkelträningspass igen och då ska vi ta träningen till en ännu högre nivå.


Tack och bock.


Bilder och info från galan hittar ni på www.kalmar.nordicclub.se och http://gallery.me.com/crtg#100220


Nu är det dags att gå ut i snön och skotta snö igen.


//Jögge

Ovido - Quiz & Flashcards