Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Jörgen - 30 oktober 2010 23:38

Förra helgen hade vi en lite träff med Nordicclub och då fick jag på mig att sätta ihop ett lite träningspass på en timme för mina kära kollegor. Så vi började med lite cykel. 3 låtars uppvärmning varav Painkiller var nummer 3 så efter det var vi alla varma i kläderna.      


Efter cykeln var det dags för en 20 minuter easy line "bootcamp" lite tuffare med andra ord.



Sen för att öka tempot lite till så slängde jag in 2 låtar med box övningar innnan vi avslutade med lite easy line igen.



Jag tror alla hade riktigt roligt. Efter en snabb dusch var det dags för bowling på harrys.



Sen var det en massa god kina och thai mat och tävlingar. 


Tack alla för en riktigt trevlig kväll och hoppas ni inte var ute för sent.


//Jögge        


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards